​9 būdai pasikloti, kad gerai išsmiegotum

Sako, kaip pasiklosi, taip išsimiegosi. Ne paslaptis, kad prastas miegas turi begales priežasčių. Galiausiai jis pats tampa priežastimi daugeliui savijautos sutrikimų. Todėl labai svarbu rasti būtent sau tinkamus sprendimus, padėsiančius susigrąžinti saldų miegą.

Priežastys gali būti įvairios: nuo sveikatos problemų iki patiriamo streso darbe, nuo išsibalansavusio dienos ritmo, vėlyvos vakarienės ar darbo iki išnaktų, nuo vadinamojo jet lago ikitiesiog neišvėdinto kambario.

Po truputį pritaikius bent dalį šių patarimų turėtų susibalansuoti ne tik miego, bet ir gyvenimo kokybė. Taigi tebūnie puiki savijauta vos atmerkus akis jūsų šio mėnesio siekiamybe!

Žadintuvas, primenantis apie laiką... gultis

Dažnai bėda yra ne atsibudimo laikas, o tada, kada einame miegoti. Tad užsistatykite žadintuvą, kad į patalus kasdien įsisuktumėte panašiu laiku.

Pasiruošimas iš vakaro mažiau streso ryte

Kad rytas neatrodytų toks įtemptas ir toks dėl to nelaukiamas, kiek įmanoma pasiruoškite jam iš vakaro. Bet 15 min. pamąstykite apie kitos dienos garderobą, sudėliokite dienotvarkę ir susipakuokite reikiamus daiktus.

Nusiteikimas artėjančiai pauzei

Nors medituoti dabar madinga, bet dar labiau tai yra sveika. Pirmiausia dėl to, kad meditacija leidžia nurimti mintims, kūnui, sumažina per dieną susikaupusį stresą ir padeda saldžiau užmigti. Kaip alternatyva meditacijai, galite dienoraštyje dokumentuoti dienos įspūdžius arba tai, už ką esate šiandien dėkingi.

Knygų skaitymas prieš miegą

Ar žinojote, kad šešios minutės knygos skaitymo prieš miegą gali perpus sumažinti besikaupiantį stresą? O skaitmeninių ekranų skaitymas gali tik pabloginti miego kokybę! Taigi skaitymas nelygu skaitymui. Rinkitės teisingai.

Tinkamai miegui paruošta erdvė

Miego higiena yra labai svarbi sąlyga kokybiškam poilsiui, todėl miegamojo temperatūra turi būti nei per karšta, nei per šalta. Taip pat kuo miegamajame tamsiau ir tyliau –tuo geriau.

Patogi lova pusė darbo

Lova, į kurią norisi įkristi ir ilsėtis, padaro didžiulę įtaką miego kokybei. Natūralaus audinio, raminančių spalvų paletės ir raštų patalynė, patogus ir kokybiškas čiužinys bei tinkama pagalvė – pusė gero miego garanto.

Tinkamai miegui paruoštas kūnas

Asmeninė higiena yra ne ką mažiau svarbi. Be to, kad einant miegoti svarbu nusiprausti ir išsivalyti dantis, vertėtų prieš miegą neprisivalgyti, nerūkyti ir negerti alkoholinių gėrimų. Visa tai tyliai, bet labai nemaloniai gali trukdyti jūsų poilsiui.

Pietukams – ne

Jeigu turite problemų su miegu naktį, vieno iš malonumų tikrai vertėtų atsisakyti. Tai – pietų miegelis arba kitaip vadinamas power nap. Nors ir trumpas bei efektyvus, toks pasnaudimas gali trukdyti užmigti vakare.

Vartymąsis ne išeitis

Galiausiai, jei nepavyksta užmigti per pirmąsias 15 minučių, nesikankinkite ir pabandykite atsigulti iš naujo. Tačiau pirmiausia teks atsikelti, pamedituoti ar paskaityti knygą ir maždaug po 15 minučių vėl bandyti migdytis.

Kas įdomiausia, miegas yra tai, ką darome visą savo gyvenimą, tačiau su amžiumi kai kuriems žmonėms šie įgūdžiai tik prastėja. Tad neleiskite jiems atbukti. Saldžių!

DREAMON satino patalynės komplektai

Dalintis:

Senesni įrašai Naujesni įrašai

74 Komentarai

  • MycUWTtOCjPxhqwD

    iSBUgucVaPXEq
  • IfBtMhdK

    dbViRkXZGAj
  • XATRwMZiSB

    jvcetmyQwBFdiSfA
  • HzIqbhkeugVpn

    GhMkzUBV
  • zKnlyaeTAbYPDqX

    JKkjWHDcRwbNZTAu
  • PIyWAaYEqmec

    qfJbdAiXYFB
  • BcAfGPLCgMH

    cTkitOVQNWH
  • rQAMsfDPzHGbF

    mJKBkiOexjdTnML
  • yMJsXgbdSpA

    PzyQNJbGFod
  • MCVnxLmatAoQYTr

    glbxqiFnoASZ

Palikite komentarą

Lithuanian
Lithuanian