Prekių pirkimo - pardavimo taisyklės
1.1. Šios elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Pirkėjui ir Pardavėjui (toliau – Pardavėjas) juridiškai privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje.
2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kuomet Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja ir pateikia prekių užsakymą, prieš tai susipažinęs su šiomis taisyklėmis.
3. Pardavėjo teisės3.1. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba visiškai sustabdyti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
3.2. Jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.
4.2. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios pirkimo – pardavimo Taisyklės.
4.3. Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informavęs pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.
4.4. Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 5.2. punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 d.d., nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.
4.5. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtos pinigų sumos tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.
5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.
5.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos.
5.3. 5.2 punkte aptarta Pirkėjo teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat jei ji nebuvo naudojama.
6.1. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
6.2. Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas.
6.3. Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba su asmeniu pristačiusiu siuntą patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę.
6.4. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
7.1. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais. Kainos nurodomos su PVM. Patvirtinus užsakymą prie bendros prekių sumos prisideda pristatymo mokestis, jeigu toks yra taikomas.
8. Prekių užsakymas ir apmokėjimas8.1. Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, išsirenka jam patinkančias prekes, kurias įsideda į pirkinių krepšelį. Po pirkinių krepšelio suformavimo, Pirkėjas suveda asmens duomenis, būtinus užsakymo įvykdymui: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefono numerį bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Pirkėjas patvirtiną jog susipažino su šiomis taisyklėmis ir patvirtina užsakymą.
8.2. Atsiskaityti už prekes galima :
-Kreditine kortele - elektroninė atsiskaitymų sistema STRIPE, leidžianti atsiskaityti VISA, MasterCard, Maestro, American Express kreditinėmis ir debeto kortelėmis.
-Bankiniu pavedimu
Įmonės pavadinimas: Dreamonhome, UAB
Sąskaitos numeris.: LT75 7189 9000 5246 7971
Bankas: AB Šiaulių bankas
Banko kodas: 71800
SWIFT kodas: CBSBLT26
BIC kodas: CBSBLT26XXX
Apmokėjimo paskirtis: Jūsų užsakymo numeris #
-Paysera – elektroninė atsiskaitymų sistema, apjungianti skirtingus atsiskaitymo būdus: per Paysera sistemą, elektroninę bankininkystę (būsite nukreiptas į savo el. bankininkystės sistemą), grynaisiais ir kitus būdus. Klientui nebūtina turėti Paysera sąskaitos (daugiau info).
-COD - Apmokėjimas pristatymo / atsiėmimo metu kortele. Sumokėkite už įsigytas prekes paštomate arba kurjeriui pristatymo metu.
-KLIX - Mūsų el. parduotuvėje galite sumokėti naujesniu ir saugesniu būdu – KLIX. Tai Citadele banko sukurtas mokėjimų būdas, kuriuo užtikrinamas Jūsų duomenų ir pinigų saugumas. KLIX siūlo galimybę mokėti kortele, tiesiogiai iš banko sąskaitos ir mokėti dalimis, gavus paskolos pasiūlymą.
-KLIX Pay by card - galimybė mokėti VISA ir Mastercard kortelėmis. Pirmą kartą atlikdamas mokėjimą pirkėjas mokėjimo formoje gali sutikti, kad kortelės duomenys būtų išsaugoti KLIX programėlėje. Jei sutiksite išsaugoti savo kortelės duomenis, kitą kartą bet kurioje svetainėje su KLIX galėsite atsiskaityti greičiau, nes Jūsų kortelės duomenys jau bus automatiškai užpildyti. KLIX kortelių mokėjimo sistema atitinka pramonės duomenų saugumo standarto (PCI DSS) reikalavimus.
-KLIX mokėjimai iš banko sąskaitos. Tai greitas ir saugus mokėjimo būdas, leidžiantis sumokėti už pirkinius internetu. Norėdami atlikti mokėjimą, pasirinkite savo banką, prisijunkite ir patvirtinkite mokėjimą. KLIX yra saugus banko mokėjimo iniciatorius, teikiantis paslaugą pagal Europos Sąjungos direktyvą 2007/64/EB Mokėjimo paslaugos (PSD 1).
-KLIX Pay Later suteikia galimybę el. parduotuvės pirkėjams pirkti šiandien ir sumokėti už pirkinius vėliau. Finansavimo sąlygos perkant išsimokėtinai su KLIX:
- Sutarties sudarymas užtrunka vos keliasminutes;
- Finansuojame prekės ar prekių krepšelio kainą nuo 70 iki 7000 Eur;
- Įsigykite prekes dabar, o užsakymo sumą išskaidykite į lygias mėnesio įmokas;
- Atlikite pirkimą su pradinių įnašu arba be pradinio įnašo;
- Pirkdami prekę išsimokėtinai iš karto tapsite prekės savininku.
Pirkdami ir pasirinkdami KLIX Pay Later, el. parduotuvės lankytojai galės gauti KLIX partnerių – kreditorių – pasiūlymus, palyginti ir išsirinkti tinkamiausią pasiūlymą, bei nuotoliniu būdu pasirašyti pirkimo išsimokėtinai paskolos sutartį.
Apple Pay ir Google Pay mokėjimai
9. Prekių pristatymas
9.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.
9.2. Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jeigu Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.
9.3. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais.
9.4. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, jog elektroninėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.
9.5. Prekių pristatymo terminas nurodytas prekės aprašyme;
9.6. Pristatymo kaina į DPD paštomatą - 2,49 eur (nuo 99 eur nemokamai);
9.7. Pristatymo kaina Jūsų nurodytu adresu - 3,49 eur (nuo 99 eur nemokamai);
9.8. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės(-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės(-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant darbuotojui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:
- prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
- prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
10. Prekių grąžinimas
10.1. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis. Per 14 dienų pakeisti ar grąžinti kokybišką prekę galite tik tuo atveju, jeigu prekės nenaudojote ir nepažeidėte jos prekinės išvaizdos. Tai taip pat reiškia, kad privalote išsaugoti ir nepažeisti prekės pakuotės, o įsigytą prekę apžiūrėti tik taip, kaip tai galėtumėte padaryti tiesiogiai prekybos vietoje. Panaudotą kokybišką prekę galite grąžinti tik pardavėjui geranoriškai sutikus.
10.2. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nepraradusi prekinės išvaizdos (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
- Prekės, kurios yra supakuotos į vakuuminę pakuotę, gali būti grąžinamos tik nepažeistoje vakuuminėje pakuotėje;
- Grąžinama prekė turi būti pirkėjo nesugadinta ir nenaudota;
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjui gavus (Jei prie užsakymo buvo pridėtos dovanos, jos turi būti grąžinamos kartu su prekėmis);
- Grąžinamą prekę būtina pateikti su užpildyta grąžinimo forma;
- Prieš grąžinant prekę būtina susisiekti su mumis el. paštu arba telefonu ir apie tai informuoti;
- Siuntimo kaštai negrąžinami;
- Pagal individualius išmatavimus gamintos prekės negrąžinamos (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
- Dovanų kortelės negrąžinamos;
10.3. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;
10.4. Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai prekė nekokybiška);
10.5. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi;
10.6. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) d.d. nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip.
10.7. Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių perdavimo jam, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą. Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo.
10.8.Keičiant ar grąžinant prekę, pinigai už suteiktas papildomas paslaugas (pavyzdžiui, pristatymo mokestis, pakartotinio pristatymo mokestis ir t.t.) negrąžinami.
10.9. Grąžinimo adresas: Dreamonhome, UAB, Islandijos pl. 217-6, LT-49165 Kaunas , +37060641142
11. Baigiamosios nuostatos
11.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
11.2. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp Šalių šių Taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
11.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
11.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių (Force major).
12. Dėl skundų įsigijus netinkamos kokybės prekes
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 60, interneto svetainėje www.vvtat.lt ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/